Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tovább szárnyal az egyetemi focicsapat 2016-09-17 21:49:11 A GEAC ezúttal Zsámbokon rúgott egy hatost a vendéglátóknak, Vida Balázs mesterhármast jegyzett
Lakossági fórum az egyetemi utakról 2016-09-03 10:53:58 Szeptember 16-ára a Premontrei Gimnáziumba várja az érdeklődőket és a döntéshozókat a Szót Kérünk a Közjóért Egyesület
NAV-intelem: adózni kell a lakáskiadás után 2016-08-30 10:35:20 Az egyetemvárosként működő Gödöllő esetében az átlagosnál talán sűrűbben fordulnak elő ilyen jellegű ügyletek
Strandot Gödöllőnek – egy kis segítséggel 2016-06-22 16:47:57 Minden jel arra utal, hogy a nyár derekától négy év után újra kinyit a felújított és átalakított egyetemi fürdőhely
Futsal: vállalható mértékű FISE-fiaskó 2016-04-29 02:36:29 Tisztes különbségű vereséget szenvedett a gödöllői egyetem formációja az ezüstérmes pozícióban tanyázó MVFC II. ellen